середа, 3 липня 2013 р.

Цікавий випадок із картковим рахунком

(ПЕТРО) 

Ми, як і усі мандрівники, завели собі картковий рахунок для збереження заощаджень. Наш вибір припав на ProCredit Bank.

Перед тим, як виїжджати за кордон, ми повідомили оператора, де і скільки ми будемо перебувати. Ця процедура займає кілька секунд і забезпечує вам гарантію безперешкодного використання вашої картки у будь-яких країнах, де ви знаходитися без страху блокування рахунку. Ну є таке правило у них.

Так ось, завтра ми вирушаємо з Алма-Ати в бік Росії і вирішили підсумувати наш дебет-кредет на сьогоднішній день. Я пішов до найближчого банкомату і взяв виписку по залишку коштів на рахунку і о БОЖЕ! На картці замість тієї суми, яка жевріла в наших головах ми побачили цифру, що рівна всього лише тисячі гривень! Це був крах!
Ми терміново залізли в нет, з метою   довідатися про стан рахунку через власний електронний кабінет банку, але невірно набрали п'ять разів пароль, і нам банк автоматично заблокував кабінет! О БОЖЕ!

Вихід таки знайшовся. В даному банку існує функція зв'язку із клієнтами по скайпу із будь-якої точки планети. Кілька хвилин спілкування з оператором гарячої лінії і проблему блокування доступу в особистий кабінет вирішено. Ну і звичайно одразу виникло питання, який же все-таки стан нашого рахунку. І, о чудо, сума, яка на чеку в казахстанській одиниці була досить мізерною виявилася таки сумою в гривнях, просто банк Казахстану після цифри дописав скорочення-абревіатуру своєї валюти. Щастя! Настрій знову поряд з нами!

Висновок такий: банк, послугами якого ми користуємося, має дійсно швидкий та конструктивний підхід до вирішення проблем своїх клієнтів. Ще раз нагадаю про наявність зв'язку по скайпу з оператором гарячої лінії. Отака ось друзі історія). І це не на правах реклами!:)

2 коментарі:

  1. З 2002 року маю рахунок в ProCredit Bank, проблем ніколи не мав. Дійсно гарний вибір!!!

    ВідповістиВидалити
  2. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити